Onderweg van Flat Pine Lake naar Calaveras - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu Onderweg van Flat Pine Lake naar Calaveras - Reisverslag uit Fresno, Verenigde Staten van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu

Onderweg van Flat Pine Lake naar Calaveras

Blijf op de hoogte en volg Robert & Ellen

23 Maart 2016 | Verenigde Staten, Fresno

Op dit moment zijn we onderweg van Flat Pine Lake naar Calaveras State Park en we rijden op de Hwy 99 ter hoogte van Fresno. Ellen rijdt intussen en ik zit lekker achter in de camperT.
Zoals al gemeld hadden we gisteren de hotspot gekocht en die werkte meteen erg goed. Tot wij bij onze bestemming waren: tussen de bergen geen netwerk voor de telefoon en ook niet voor de hotspot dus....
We hebben gisteravond alle verslagen zitten bijwerken en ik zit nu dus op mn gemak de verslagen te uploaden achter in de camperT.
Het hobbelt en wiebelt wel een beetje want het wegdek is niet van Nederlandse kwaliteit. Het kan dus gebeuren dat hier en daar een lettertje verkeerd staat.
We hopen dat we vanmiddag in Calaveras State Park wel netwerk hebben zodat we weer een kleine update kunnen maken. Tot laters!

• 23 Maart 2016 - 22:07

Pa En Ma:

Prachtig verslag, heel wat te lezen. De foto's staan erop! En de was v.d. Fam Flodder droogt al aardig geloof ik !