Camper ophalen in Middlebury - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu Camper ophalen in Middlebury - Reisverslag uit Indianapolis, Verenigde Staten van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu

Camper ophalen in Middlebury

Blijf op de hoogte en volg Robert & Ellen

08 Maart 2016 | Verenigde Staten, Indianapolis

Na een voorspoedige vliegreis en een vreemde 1e nacht in Chicago (om 04.00 uur allebei klaarwakker) vanochtend met de bus van Chicago naar Middleburry gereden. We waren onderweg met 125 andere mensen, in totaal gingen er vandaag 40 rv's ( recreational vehicle) de weg op. Veel andere mensen gesproken, de één zou richting het oosten gaan, de ander richting het westen, de één zou 2 weken weg blijven, de ander 5 weken.
Bij RoadBear stond het vol met nieuwe campers, gereed voor de 1e reis naar het verhuurpunt.
Na een korte maar duidelijke uitleg op weg met de camper. Was heel even wennen want het rijdt toch allemaal net anders dan de auto thuis. Vooral zijwind merk je erg goed. Daarentegen kunnnen we wel gas op de plank houden want we rijden zonder kenteken. In plaats daarvan hebben we een wapperend papiertje achterop. Het schijnt dat het kenteken in Californië er pas op komt.
Vanochtend vanuit de staat Illinois vetrokken (7 uur tijdsverschil met NL) en momenteel zijn we in de staat Indiana ( 6 uur tijdsverschil) En om het makkelijker te maken gaan we morgen weer naar een andere staat (Missouri) en hebben we weer 7 uur tijdsverschil.....pffffff.......
Aan het eind van de middag zijn we aangekomen in Indianapolis waar we de 1e overnachting hebben.
Na even wat gepuzzel en stiekem afkijken bij anderen bleek dat we toch een full hook-up hebben. Ofwel; we hebben een eigen aansluiting voor elektra, stromend water en riool.
Dus morgenochtend als het weer licht is de watertanks vullen en dan gaan we voor het échte werk!

• 08 Maart 2016 - 08:28

Pa En Ma:

Leuk die Amish gemeenschap , fijn dat alles goed is verlopen, en dat het de komende tijd voorspoedig verloopt. Met de vlam in de pijp op naar LA!

• 08 Maart 2016 - 09:45

Marcella:

Helemaal leuk dit!!! Goeie reis

• 08 Maart 2016 - 10:03

Chris Hardi :

Goeie reis en veel plezier . En ik hoef echt geen aapje meer want ik kan hem toch niet verstaan.

• 08 Maart 2016 - 11:11

Eddie En Linda:

Goede reis, en lekker genieten van al het moois wat je onderweg tegen komt!

• 08 Maart 2016 - 20:51

Anneke :

Goed om te horen dat alles naar wens verloopt geniet ervan

• 09 Maart 2016 - 10:39

Nicole Ledegang:

De kou viel wel mee zo te zien.