effe n klein testje..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu effe n klein testje..... - Reisverslag uit Hilversum, Nederland van Robert & Ellen - WaarBenJij.nu

effe n klein testje.....

Blijf op de hoogte en volg Robert & Ellen

08 Februari 2016 | Nederland, Hilversum

Zoals velen van jullie wel zullen weten, vertrekken wij zondag 6 maart voor een trip van 4 weken naar de US.
Aan vele kanten is ons gevraagd of we iets van een blog o.i.d. bij zouden gaan houden en wij hebben besloten om een deel van ons avontuur op deze site te gaan posten.
We zullen proberen om regelmatig hier iets neer te zetten, maar dit zal zeker niet dagelijks gebeuren!
Verder duurt het nog een kleine 4 weken voordat we vertrekken en aangezien we volop met de voorbereidingen bezig zijn, hoort het uitproberen van deze site er ook bij.
Dus bij deze......

• 09 Februari 2016 - 18:43

Boy Bavelaar:

Leuke site en veel plezier groetjes Boy

• 09 Februari 2016 - 19:18

Pa & Ma Koops:

Leuk,begin is er. Wij wensen jullie een hele fijne reis en hopen dat het wordt war jullie ervan verwachten!

• 15 Februari 2016 - 11:38

Nicole Ledegang:

Hij doet het dus ik zal jullie achter volgen.

• 16 Februari 2016 - 21:51

Sonja:

Super leuk voor jullie dat deze droomreis in het verschiet ligt. Wens jullie natuurlijk heel veel plezier toe met de voorbereidingen, reis/verblijf en terugblikken van dit avontuur.
    Liefs Sonja

• 05 Maart 2016 - 14:42

Thea:

Leuk!

• 06 Maart 2016 - 18:12

Hanneke:

We gaan t zien! Veel plezier!

• 07 Maart 2016 - 20:58

Gea:

We gaan jullie volgen,veel plezier